• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Velikoj Kladuši

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Odluka o pokretanju postupka javne nabavke usluga – "Kancelarijski materijal za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši"

    07.08.2024.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    UNSKO SANSKI KANTON

    OPĆINSKI SUD U VELIKOJ KLADUŠI

    Broj: 023-0-SU-24-000765

    Velika Kladuša, 07. 08. 2024. godine

     

     

    Na osnovu ovlaštenja iz člana 31. Zakona o sudovima u F BiH (Službene novine F BIH broj 38/05 , 22/06, 63/10, 72/10, 7/13, 52/14 i 85/21 ), a na osnovu odredbi iz čl. 18. stav 1. i odredbi čl. 25. Zakona o javnim nabavkama BiH ( Sl.Glasnik BiH, br. 39/14, 59/22 i 50/24), a u skladu sa Planom nabavki za sukcesivne isporuke roba, radova i usluga za 2024. godinu br. 023-0-Su-24-000 325 od 26.03.2024. godine za 2024. godinu, Predsjednica suda donosi slijedeću:

     

    O D L U K U

    o pokretanju postupka javne nabavke usluga – “ Kancelarijski materijal za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši

     

    I

    Općinski sud u Velikoj Kladuši, kao ugovorni organ, pokreće  postupak javne nabavke robe – Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši, primjenom Otvorenog postupka za dostavu ponuda, u skladu sa članom 25. Zakona o javnim nabavkama BiH.

     

    II

    Predmet javne nabavke iz člana I. ove Odluke, predviđen je Planom nabavki broj 023-0-Su-24-000 325 od 26.03.2024. godine za 2024. godinu - roba. Nabavka kancelarijskog materijala - JRJN – 30192000-1 (Kancelarijske potrebštine), procjenjena vrijednost javne nabavke je cca 5.982,91 KM bez PDV-a, papir za fotokopiranje JRN – 30197643 – 5 u vrijednosti cca 6.837,61 KM, toneri za laserski printer JRN – 30125110 – 5 u vrijednosti cca 8.547,01 KM i razni štanpani materijal JRN – u vriojednosti cca 12.820,51 KM ukupna procjenjena vrijednost javne nabavke je cca 34.188,03 KM bez PDV-a

     

    III

    Predmetna javna nabavka biti će finansirana iz budžetskih sredstava Općinskog suda u Velikoj Kladuši za 2024. godinu, a izdaci za nabavku će se evidentirati a izdaci za nabavku će se evidentirati na ekonomskom kodu 613400 –  "Nabavka materijala i sitnog inventara".

     

    IV

    Ugovorni organ će nakon završetka postupka javne nabavke robe zaključiti Ugovor u skladu sa odredbama člana 72. Zakona o javnim nabavkama BiH.

     

    V

    Zadužuje se i ovlašćuje Komisija za javne nabavke Općinskog suda u Velikoj Kladuši da po odluci predsjednice suda provede postupak javne nabavke u skladu sa zakonom o javnim nabavkama BiH.

     

    VI

     

    Odluka stupa na snagu odmah.

     

    Predsjednica suda

    Jasmina Miljković

    Dostaviti:

    -       Komisiji,

    -       a/a.

    Prikazana vijest je na:
    Povratak na vrh

    Odluka o pokretanju postupka javne nabavke usluga – "Kancelarijski materijal za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši"

    07.08.2024.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    UNSKO SANSKI KANTON

    OPĆINSKI SUD U VELIKOJ KLADUŠI

    Broj: 023-0-SU-24-000765

    Velika Kladuša, 07. 08. 2024. godine

     

     

    Na osnovu ovlaštenja iz člana 31. Zakona o sudovima u F BiH (Službene novine F BIH broj 38/05 , 22/06, 63/10, 72/10, 7/13, 52/14 i 85/21 ), a na osnovu odredbi iz čl. 18. stav 1. i odredbi čl. 25. Zakona o javnim nabavkama BiH ( Sl.Glasnik BiH, br. 39/14, 59/22 i 50/24), a u skladu sa Planom nabavki za sukcesivne isporuke roba, radova i usluga za 2024. godinu br. 023-0-Su-24-000 325 od 26.03.2024. godine za 2024. godinu, Predsjednica suda donosi slijedeću:

     

    O D L U K U

    o pokretanju postupka javne nabavke usluga – “ Kancelarijski materijal za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši

     

    I

    Općinski sud u Velikoj Kladuši, kao ugovorni organ, pokreće  postupak javne nabavke robe – Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši, primjenom Otvorenog postupka za dostavu ponuda, u skladu sa članom 25. Zakona o javnim nabavkama BiH.

     

    II

    Predmet javne nabavke iz člana I. ove Odluke, predviđen je Planom nabavki broj 023-0-Su-24-000 325 od 26.03.2024. godine za 2024. godinu - roba. Nabavka kancelarijskog materijala - JRJN – 30192000-1 (Kancelarijske potrebštine), procjenjena vrijednost javne nabavke je cca 5.982,91 KM bez PDV-a, papir za fotokopiranje JRN – 30197643 – 5 u vrijednosti cca 6.837,61 KM, toneri za laserski printer JRN – 30125110 – 5 u vrijednosti cca 8.547,01 KM i razni štanpani materijal JRN – u vriojednosti cca 12.820,51 KM ukupna procjenjena vrijednost javne nabavke je cca 34.188,03 KM bez PDV-a

     

    III

    Predmetna javna nabavka biti će finansirana iz budžetskih sredstava Općinskog suda u Velikoj Kladuši za 2024. godinu, a izdaci za nabavku će se evidentirati a izdaci za nabavku će se evidentirati na ekonomskom kodu 613400 –  "Nabavka materijala i sitnog inventara".

     

    IV

    Ugovorni organ će nakon završetka postupka javne nabavke robe zaključiti Ugovor u skladu sa odredbama člana 72. Zakona o javnim nabavkama BiH.

     

    V

    Zadužuje se i ovlašćuje Komisija za javne nabavke Općinskog suda u Velikoj Kladuši da po odluci predsjednice suda provede postupak javne nabavke u skladu sa zakonom o javnim nabavkama BiH.

     

    VI

     

    Odluka stupa na snagu odmah.

     

    Predsjednica suda

    Jasmina Miljković

    Dostaviti:

    -       Komisiji,

    -       a/a.