- Working hours
- Legal Certificates
- Verifications and Transcriptions
- Invoices issued by Business Registry
- Mail Admission
- Insight into Case Files
- Appealing Court Decisions
- Mediation
Razgledanje spisa
Stranke u postupku, njihovi punomoćnici i zakonski zastupnici imaju pravo razmatrati i prepisivati spise, dok se ostalim licima koje imaju i dokažu opravdan pravni interes može dopustiti razmatranje i prepisivanje pojedinih spisa.
Stranke, njihove punomoćnike i zakonske zastupnike o stanju predmeta obavještava zaposleni sudske pisarnice, a na osnovu stanja iz elektronske baze podataka i spisa.
Obavještenja iz prethodnog stava će se ograničiti na podatke o tome u kom se stadijumu postupak nalazi.
Pri davanju obavjesti zabranjeno je davati izjave o pravilnosti pojedinih sudskih radnji i naredbi.
Ostalim licima daju se obavještenja o stanju predmeta samo po odobrenju postupajućeg sudije.
Za fotokopiranje sudskih spisa potrebno je odobrenje sudije.
Razgledanje i prepisivanje spisa obavlja se u sudskoj pisarnici na određenom mjestu predviđenom za tu svrhu i pod nadzorom radnika sudske pisarnice, svakog radnog dana u toku radnog vremena, nakon što se stranka pismenim putem obrati sa zahtjevom i nakon što predsjednik suda ili postupajući sudija dozvole da stranka izvrši uvid u predmet.
Uvid u spis uvijek će se vršiti u prisustvu ovlaštenog radnika suda.
- 1 - 1 / 1
- 1