Na koji način se podnosi zahtjev za ubrzanje postupka i šta mora da sadrži
Na koji način se podnosi zahtjev za ubrzanje postupka i šta mora da sadrži?
U skladu sa Zakonom o zaštiti prava na suđenje u razumnom roku („Službeni glasnik RS“ br. 99/20), zahtjev za ubrzanje postupka predstavlja pravno sredstvo za zaštitu prava na suđenje u razumnom roku.
Zahtjev za ubrzanje postupka se podnosi sudu pred kojim se vodi postupak i mora da sadrži:
-ime i prezime podnosioca zahtjeva za ubrzanje postupka, adresu njegovog prebivališta ili boravišta, odnosno naziv i sjedište ukoliko je riječ o pravnom licu,
-ime i prezime zakonskog zastupnika odnosno punomoćnika podnosioca zahtjeva i adresu njegovog prebivališta ili boravišta, odnosno naziv i sjedište,
-poslovni broj predmeta na koji se odnosi zahtjev za ubrzanje postupka,
-podatke i okolnosti u vezi sa predmetom na koji se odnosi zahtjev za ubrzanje postupka.
O zahtjevu za ubrzanje postupka odlučuje predsjednik suda, a ako se radi o predmetu predsjednika suda, o zahtjevu za ubrzanje postupka odlučuje zamjenik predsjednika suda.
Podnosilac zahtjeva za ubrzanje postupka, čiji je zahtjev odbijen, može da podnese novi zahtjev za ubrzanje postupka kada istekne 6 mjeseci od dana prijema rješenja o odbijanju zahtjeva za ubrzanje postupka (ako nije podnio žalbu), odnosno od dana prijema rješenja o odbijanju žalbe (ako je podnio žalbu).