Kako podnijeti zahtjev za pristup informacijama
Zahtjev
za pristup informacijama podnosi se u pismenoj formi.
Zahtjev
mora da sadrži dovoljno podataka o obliku, odnosno prirodi informacije kako bi
se omogućilo da davalac informacije (ovaj sud) uz razuman napor traženu
informaciju pronađe i stavi na uvid.
Zahtjev
za davanje informacije mora biti potpisan od osobe koja istu zahtjeva, sa tačnom
adresom prebivališta.
Zahtjev
se predaje u pisarnici ovog suda u kancelariji broj 2, a obrazac zahtjeva za
pristup informacijama se može preuzeti u pisarnici ili putem web
portala.
Zahtjev
koji se odnosi na ličnu informaciju podnosioca zahtjeva, pored prethodno
navedenih podataka i uslova, može podnijeti samo fizičko lice na koje se zahtjev
odnosi, odnosno njegov zakonski zastupnik ili lice koje je podnosilac zahtjeva
opunomoćio za pristup informaciji.
Ako
zahtjev podnese fizičko lice na koje se zahtjev odnosi, to lice je dužno da
potpiše zahtjev i pokaže propisanu ličnu ispravu sa fotografijom, dokaz o
zakonskom zastupanju, odnosno punomoć, kao i kopiju lične isprave podnosioca
zahtjeva.