Obrazac realizacije ugovora
OBRAZAC REALIZACIJE UGOVORA/OKVIRNOG SPORAZUMA
Osnovni sud u Vlasenici
(NAZIV UGOVORNOG ORGANA)
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. | ||
R.b. |
Opis i Oznaka po JRJN |
Vrsta postupka i broj obavještenja o dodjeli ugovora sa Portala javnih nabavki |
Podaci o dobavljaču/ dobavljačima u okvirnom sporazumu (Naziv, ID broj, mjesto) |
Osnovni elementi ugovora/okvirnog sporazuma (Vrijednost, period trajanja/rok izvršenja, rok plaćanja, garantni period,...) |
Opis izmjene osnovnih elemenata ugovora i datum izmjene |
Ostatak vrijednosti ugovora nakon učinjene izmjene /ostatak vrijednosti okvirnog sporazuma |
Datum zaključenja ugovora/ okvirnog sporazuma |
Datum potpune realizacije ugovora/ okvirnog sporazuma i ukupna utrošena vrijednost |
Napomena (obrazloženje) | ||
1. |
|
Direktni sporazum |
„Sevoi grupa“ d o o Banja Luka |
Nabavka usluga-uspostavljanje finansijskog upraljvanja i kontrtole, rok izvršenja od 28.12.2020.god, vrijednost 5 850,00 KM sa PDV-om, rok plaćanja 5 dana od dana dostavljanja fakture, garantni rok 90 dana. |
1. |
|
1. |
|
Ugovor je zaključen 29.12.2020.god. |
Datum potpune realizacije 31.12.2020. Ukupna utrošena vrijednost je 5 850,00 KM sa PDV-om |
|
2. |
|
2. |
| ||||||||
3. |
|
3. |
| ||||||||
2. |
|
Direktni sporazum |
Stolarska radnja „Saša“ Milići ID - 4509583910001 |
Nabavka Kancelarijskog namještaja (za sudnicu), rok izvršenja 15.05.2020. god. Vrijednost 3 000,00 KM. Rok plaćanja 10 dana od dana dostavljanja fakture. |
|
|
Ugovor je zaključen 05.05.2020.god. |
Datum potpune realizacije 15.05.2020. Ukupna utrošena vrijednost je 3 000,00 KM |
|
* U slučaju okvirnog sporazuma kolona 6. se ne popunjava